جمعه ۱۴ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۰
۰ نفر

ویسکونسین: پسربچه‌ای که با سوء استفاده از خواب بودن مادرش، سوئیچ خودروی او را برداشته بود، یک هرج و مرج واقعی در شهر بر پا کرد.

این پسر 12 ساله پس از برداشتن سوئیچ، پشت فرمان خودرو نشست و با سرعت شروع به رانندگی کرد. در بین راه عابران که متوجه سن کم راننده خودرو شده بودند پلیس را در جریان قرار دادند و پلیس هم چند خودرو برای متوقف کردن این راننده نوجوان اعزام کرد.

این در حالی بود که این پسربچه تصمیم گرفت از دست ماموران فرار کند و عاقبت این تعقیب و گریز پلیسی، با برخورد خودروی او به یک خودروی پارک شده پلیس خاتمه یافت. البته به این پسربچه آسیبی نرسید و مادر او به دلیل سهل‌انگاری به دادگاه احضار شد.

سارق افسرده

نیوجرسی: اقدام بموقع صاحب یک فروشگاه در به دام انداختن سارق، او را به گریه انداخت.ماجرا ازاین قرار بودکه پسر 19 ساله‌ای قصد سرقت از فروشگاه را داشته اما پیرمرد 76 ساله‌ای به موقع در‌ها را قفل کرده و از این راه مانع خروج سارق از محل شده است.

به گفته این پیرمرد، سارق جوان وارد فروشگاه شد و چند بطری نوشیدنی را زیر پیراهن خود پنهان کرد. اما هنگامی که قصد خارج شدن از فروشگاه را داشت این پیرمرد مانع خروج او شد و درهای خروجی را قفل کرد.

در همین حال سارق، اسلحه کمری خود را به سمت پیرمرد نشانه رفت و از او خواست درها را باز کند اما پیرمرد به او گفت که این اسلحه قلابی است و او از این تهدید نمی‌ترسد. به این ترتیب سارق که خود را شکست خورده می‌دید و در فروشگاه زندانی شده بود شروع به گریه کرد و تا سررسیدن پلیس گریه‌اش را ادامه داد. گفتنی است او حتی در راه رسیدن به بازداشتگاه هم گریه می‌کرد و فریاد می‌زد که او یک بازنده واقعی است.

رکورد جریمه رانندگی

فیلادلفیا: تریلی که چند برابر ظرفیتش فولاد حمل می‌کرد رکورد دریافت بیشترین جریمه رانندگی را دریافت کرد.  این تریلی قبض جریمه 37 هزار دلاری دریافت کرده که در نوع خود بی‌مانند است. طبق قوانین، وسایل نقلیه سنگین مجاز به حمل مقدار مشخصی بار هستند و با توجه به میزان اضافه بار جریمه می‌شوند.

تختخواب ماهواره‌ای

نیویورک: گربه‌ای که از شدت سرما روی بشقاب ماهواره یک پایگاه تلویزیونی به خواب رفته بود موجب قطع شدن یک کنفرانس تلویزیونی شد. این گربه در خواب عمیقی بود و تلاش ماموران برای پایین آوردن این حیوان به نتیجه نرسید. بالاخره مسئولان پایگاه تلویزیونی ناچار شدند پخش زنده یک کنفرانس را متوقف کنند تا از این طریق از مقامات محلی برای پایین آوردن گربه کمک بطلبند.

سرقت در 30 دقیقه

لوا: مرد بدشانسی که در فاصله نیم ساعت 2 بار هدف سرقت قرار گرفته است به دادگاه شکایت کرد. این مرد54 ساله در اظهارات خود مدعی شد که چند دقیقه پس از خارج شدن از منزل مسکونی‌اش با گروهی سارق مواجه شده که کیف پول او را به سرقت برده‌اند.

وی افزود: هرچند تلاش کردم سارقان را به دام بیندازم اما آنها فرار کردند و من هم به راهم ادامه دادم.

این مرد بد شانس ادامه داد هنوز به انتهای خیابان نرسیده بودم که بار دیگر سارقان که تعداد آنها 4 نفر بود سر راهم قرار گرفتند و با تهدید اسلحه از من خواستند ساعت و انگشترم را به آنها بدهم. این مرد با استخدام یک وکیل ماهر قصد دارد از اداره پلیس به دلیل ناتوانی در برقراری امنیت شکایت کند.

این مرد در دادگاه گفت با وجود اینکه در فاصله سرقت اول و دوم با پلیس تماس گرفته بود اما خبری از ماموران نشد.

کد خبر 78047

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز